ALLAH SELAMATKAN PENGANTIN DIRAJA
    ALLAH SELAMATKAN PENGANTIN DIRAJA.

    Royal Wedding. Dengan titah perkenan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam, Yang Amat Mulia Pengiran Cheteria Sahibun Najabah mengumumkan, mulai 10 haribulan Jun 2007, Yang Mulia Pengiran Khairul Khalil disebut dengan gelaran Yang Amat Mulia Pengiran Anak Khairul Khalil. Sembah tahniah kepada kedua-dua mempelai Diraja.

    I have successfully uploaded few pictures at My Multiply. Unfortunately, the Royal Wedding Gallery will only open for my network. I will open the gallery to the public as soon as I completed transferring all the pictures.. Well, not ALL actually.. heehee.

    I would like to take this opportunity to thank Hj errrr haha I forgot his name!!! siapa nie ahh Yaacob? (Transportation section) for the BX vehicle from the Istana Nurul Iman to Bandar Seri Begawan. And I just realised that Kreta Pengantin ani made of Gold Rolls-Royce. wow~ RR.. Richie Rich. hehe.

    <<JJ in action<< >>Familiar? hehe Local Comedian.>>

    Sorry.. the rest of the pictures will only be visible at my mulitply. (For my network only).
     
    BULOH.COM